20 jaar aan nieuws over onze vereniging gearchiveerd

10 januari 21:30  Via Bastiaan van Iperen kregen we onlangs een privé-archief in handen van zijn oom, Sijmen van Iperen. Het archief behelst nieuws en berichten over onze voetbalvereniging over de periode 1984 tot en met 2003 verzameld in zes ringbandmappen.  20 jaar aan nieuws over onze vereniging uit clubkranten, programmaboekjes en kranten. meer »

1961, Heukelum 2 in kleur

8 juni 21:30  Het archief van v.v. Heukelum is rijk aan mooie historische foto’s van onze vereniging. Vooral de oude zwartwit foto's zijn intrigerend om te zien.meer »

Kampioensfoto 1944 in kleur

1 april 13:00  Het archief van v.v. Heukelum is rijk aan mooie historische foto’s van onze vereniging. Vooral de oude zwartwit foto's zijn intrigerend om te zien.meer »

Kampioensfoto 1934 in kleur

2 maart 15:15  Het archief van v.v. Heukelum is rijk aan mooie historische foto’s van onze vereniging. Vooral de oude zwartwit foto's zijn intrigerend om te zien.meer »

De eerste voorzitter in kleur

18 februari 15:00  Het archief van v.v. Heukelum is rijk aan mooie historische foto’s van onze vereniging. Vooral de oude zwartwit foto's zijn intrigerend om te zien.meer »

Foto's van de oprichting in kleur

12 januari 9:30  Het archief van v.v. Heukelum is rijk aan mooie historische foto’s van onze vereniging. Vooral de oude zwartwit foto's zijn intrigerend om te zien.meer »

Deel 23: Het relletje met Spijk

8 december 20:45  In het kader van 90 jaar v.v. Heukelum verschijnt er regelmatig een artikel over de historie van onze vereniging. Dit artikel gaat over een interview met voorzitter Tinus van Maaren in 1969. Het interview zal uitmonden in een relletje met Spijk.meer »

Deel 22: De overstap naar zaterdag

26 november 19:00  In het kader van 90 jaar v.v. Heukelum verschijnt er regelmatig een artikel over de historie van onze vereniging. Dit artikel gaat over het jaar 1969 als de leden van v.v. Heukelum de keuze krijgen: Zondag- of zaterdagvoetbal.meer »

Deel 21: Clandestien degradatie ontlopen

11 november 9:00  In het kader van 90 jaar v.v. Heukelum verschijnt er regelmatig een artikel over de historie van onze vereniging. Dit artikel gaat over het jaar 1960 als Heukelum de laatste drie wedstrijden wint en op een clandestiene wijze degradatie ontloopt.meer »

Jan Kruis postuum erevoorzitter

Ga naar archief