Clubkrant

Het allereerste clubblad van v.v.Heukelum, "De Schakel", verscheen in september 1957. Het twaalf kantjes tellende getypte cluborgaan bevatte toen al advertenties en getekende illustraties. Na een aantal edities werd de uitgave stopgezet.

De volgende jaren werden meerdere pogingen ondernomen om regelmatig een clubblad uit te brengen. Soms zijn de uitgaves een kort leven beschoren en soms kwam de clubkrant voor een langere periode uit. Ergens in deze periode veranderd de naam in "De Vriezenwijk".

In 1977 verscheen het eerste nummer van de huidige clubkrant. Dit onder leiding van erelid Siem Blokland, die er met succes zijn schouders onder zette.

Door de jaren heen is het formaat gewijzigd van A5 naar een A4 formaat clubkrant en is de typemachine vervangen door de computer. Er zijn honderden clubkranten verschenen.

Met de komst van het internet en de v.v.Heukelum website nam de belangsteling voor de clubkrant snel af. In 2013 is uiteindelijk de tot nu toe laatste uitgave geweest van "De Vriezenwijk".