Verregaande versoepelingen

18 februari 21:30  Op 15 februari heeft het kabinet aangekondigd stapsgewijs verdere ruimte te bieden voor publiek en horeca op sportaccommodaties. Vanaf 18 en 25 februari komt er meer ruimte en vervallen alle maatregelen.meer »

A-categorie ook weer van start

29 januari 10:15  De KNVB heeft vrijdag een besluit genomen over het vervolg van de competities in de categorie A senioren veldvoetbal, Heukelum 1 en 2. Er is gekozen voor het scenario om de opzet niet aan te passen en de competities volledig uit te spelen, inclusief de nacompetitie. De herstart is op 5 en 6 februari met een aantal inhaalwedstrijden uit de eerste competitiehelft. Halverwege maart volgt de tweede competitiehelft.meer »

We mogen weer!

26 januari 21:15  Eindelijk mogen we weer! Wedstrijden spelen tegen andere clubs, competitievoetbal, toeschouwers op De Vriezenwijk en een drankje in de kantine. De overheid heeft dinsdag 25 januari veel maatregelen versoepeld. Maar, we moeten ons ook nog steeds aan de basisregels houden. Lees alles over de wijzigingen.meer »

KNVB vraagt competitie begin februari te hervatten

23 januari 14:30  Vanwege corona heeft het amateurvoetbal het zwaar. Een derde seizoen op rij is onderbroken, maar op dit moment is het seizoen 2021/’22 nog niet afgebroken. De competities in het veldvoetbal kunnen zelfs nog op een normale manier worden uitgespeeld mits we deze uiterlijk in het weekend van 5 en 6 februari mogen hervatten.meer »

Trainen en onderlinge wedstrijden mag weer

16 januari 13:30  Vanaf zaterdag 15 januari heeft het kabinet de Corona-maatregelen versoepeld.  Het trainen en het spelen van onderlinge wedstrijden is voor alle leeftijden op elk moment van de dag en zonder beperkingen toegestaan. Het spelen tegen andere clubs is voorlopig nog niet aan de orde waardoor de competitie voorlopig nog stil ligt.meer »

Jeugd mag weer trainen tot 20 uur

8 januari 14:00  Vanaf dinsdag 11 januari worden de Corona-maatregelen weer iets versoepeld. Vanaf die dag mogen jeugdspelers tot en met 17 jaar tot 20.00 uur trainen. Voor 18 jaar en ouder blijven de oude tijden van 05.00-17.00 uur van toepassing.meer »

Competities Heukelum 1 en 2 stilgelegd

2 december 22:00  De KNVB heeft vandaag besloten de competities voor de A-categorie vanaf maandag 6 december tot aan de winterstop stil te leggen. Dat betekent dat voor Heukelum 1 en 2 met onmiddellijke ingang de winterstop ingaat.meer »

Corona: Heukelum 1 en 2 spelen komend weekend niet

29 november 21:30  De KNVB legt de competities van de A-categorie in het amateurvoetbal voor het komend weekeinde stil. Dit naar aanleiding van het besluit van de regering dat in het kader van de coronamaatregelen trainen na 17.00 uur niet meer is toegestaan. Teams die uitkomen in de B-categorie zullen wel in actie komen voor de competitie. meer »

Corona: Na 17:00 uur geen voetbal, trainen niet mogelijk

28 november 16:45  Het kabinet heeft afgelopen vrijdag vanwege de hoge coronacijfers nieuwe maatregelen bekendgemaakt om besmettingen tegen te gaan. Zo moeten alle ‘niet-essentiële’ sectoren de komende drie weken tussen 17.00 en 05.00 uur dicht. Het treft ook de amateursport en onze vereniging.meer »

Corona: Nieuwe maatregelen

16 november 21:00  In de persconferentie van 12 november zijn er helaas weer beperkingen aangekondigd die de sport en de horeca treffen. De maatregelen gelden vanaf 13 november, 18.00 uur en zijn van kracht tot en met 4 december 2021. meer »

Ga naar archief