Sponsornieuws

Goede spel beloond met een avond padellen

27 april 13:45  Na de goede wedstrijden en de vele punten die zijn behaald, werd de selectie deze week beloond met een avond padel.meer »

20 april: Sponsordag en 3e helft met live Hollands Welvaren

31 maart 18:15  Op zaterdag 20 april wordt de sponsordag georganiseerd en is er na de wedstrijd Heukelum 1 tegen Sparta'30 1 vanaf 17:00 uur weer een 3e helft party! Ditmaal met live muziek van het duo Hollands Welvaren.meer »

Familie Kleppe viert 100 jarig jubileum

23 maart 11:00  De ondernemersfamilie Kleppe viert deze maand het 100-jarig jubileum.  In Heukelum vooral bekend van winkelcentrum Europaplein en als trouwe sponsor van v.v. Heukelum.meer »

Verhoeks Bloemen geeft upgrade aan sponsorcontract!

12 maart 21:15  Verhoeks Bloemen op het Meentplein in Leerdam heeft zijn jaarlijkse sponsoring aan v.v. Heukelum uitgebreid. Hiernaast sponsort Verhoeks Bloemen ook nog de jaarlijkse Fancy Fair dagen en een wedstrijdbal per seizoen.meer »

Kleppe en Penning Schilderwerken sponsort reserveshirts Heukelum 4

3 juni 12:00  Sponsor Kleppe en Penning Schilderwerken heeft het 4e elftal van onze vereniging voorzien van nieuwe reserveshirts.  meer »

Nieuwe tenues Heukelum 3