Familie Kleppe viert 100 jarig jubileum

23 maart 2024 11:00

Marco van Honk

De ondernemersfamilie Kleppe viert deze maand het 100-jarig jubileum.  In Heukelum vooral bekend van winkelcentrum Europaplein en als trouwe sponsor van v.v. Heukelum.

Het begon in 1924 met Janus Kleppe en zijn vrouw die tabak, koffie en thee verkochten in de voorkamer van hun woning in Leerdam. Later volgde een winkelpand en weer later ontstond een supermarkt en winkelcentrum Europaplein. Europaplein in persoon van Adrie Kleppe is op het gebied van sponsoring ook een begrip in de omgeving en is zeer begaan met het verenigingsleven en het vrijwilligersbeleid in en om Leerdam.

Bij v.v.Heukelum is Adrie Kleppe met Europaplein een trouwe sponsor die onder andere de sponsor is van onze jeugdafdeling.

v.v. Heukelum feliciteert de familie Kleppe met het 100-jarig jubileum!

20220129_In_gbruikname_nieuw_scorebord_2.jpeg