AVG Privacyverklaring

LEDENADMINISTRATIE

v.v. Heukelum maakt gebruik van gegevens van haar leden die zich aangemeld zijn bij Sportlink, een verplicht te gebruiken pakket van de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB), aangemeld zijn.

De gegevens worden door de leden aangeleverd via het inschrijfformulier. Het doel van deze gegevens is om gebruik te kunnen maken van de activiteiten van de KNVB.

Elk lid van de KNVB zelf kan zijn eigen zichtbaarheidsniveau aanpassen via de Voetbal.nl app of website.

Voor het innen van contributie wordt gebruik gemaakt van een pakket van de Rabobank waarbij het financiële gegevens van de leden in vermeld staan. De gegevens (naam en bankrekeningnummer) komen van inschrijfformulier. De registratie van deze gegevens heeft tot doel van de maandelijkse incasso.

Gegevens inschrijfformulier:

• Achternaam en voorletters
  • Roepnaam
  • Geslacht
  • Adres
  • Postcode en woonplaats
  • Telefoon thuis
  • Telefoon mobiel
  • e-mailadres
  • Geboortedatum
  • Nationaliteit
  • Legitimatienummer
  • Bankrekeningnummer
  • handtekening

CROWDFUNDING

Bij acties waar crowdfunding plaatsvindt is op basis van een inschrijfformulier de gegevens aangeleverd zoals naam, bedrag, bankrekeningnummer en e-mailadres. Het verzamelen van deze gegevens heeft tot doel het uitkeren van dividend en het terugbetalen van de lening (bij uitloting)

SALARISADMINISTRATIE EN VRIJWILLIGERSVERGOEDING

Deze administratie heeft als doel de maandelijkse salarissen of vergoedingen te betalten. In het arbeidscontract of vrijwilligersovereenkomst worden de gegevens ingevuld zoals naam (voorletters, voornaam en achternaam) geboortedatum, adres.

WEBSITE

VERSTREKKING

Uit deze administraties vindt geen gegevensverstrekking aan derden plaats. Verstrekking kan alleen plaatsvinden op basis van een schriftelijk verzoek en met toestemming van de het lid.

PUBLICATIE

Publicaties van foto’s zijn van journalistieke aard. Foto’s worden gemaakt bij de georganiseerde evenementen die door leden en niet leden bezocht worden, en gebruikt worden bij de verslaglegging, via social media waaronder facebook, de website van v.v. Heukelum en/of plaatselijke krant.

INZAGE

Het lid heeft recht op inzage over de van hem/haar geregistreerde gegevens. Deze mogelijkheid zal via de website van de v.v. Heukelum kenbaar worden gemaakt.

TOESTEMMING

Leden/medewerkers/vrijwilligers geven toestemming voor gebruik van de gegevens door het invullen van het inschrijfformulier/arbeidscontract/vrijwilligersovereenkomst en het betalen van lidmaatschapsgeld.

v.v. Heukelum, versie 1.0