Kantine nieuws

Aanscherping Covid-19 maatregelen

25 september 14:15  Ons land gaat vanaf vrijdag voor een groter deel naar fase zorgelijk. Wij als v.v. Heukelum zijn naast sport en spel een plek waar mensen graag samenkomen. We wegen iedere dag af hoe we veilig met elkaar van ons spelletje kunnen genieten.meer »

Kantine vanaf donderdag 2 juli weer open

25 juni 9:15  In het kader van de versoepeling van de Corona-maatregelen heeft de regering woensdagavond bekend gemaakt dat vanaf 1 juli de sportkantines weer open mogen. meer »

Jeugd per 1 juni zonder afstand en kantine open per 1 juli

28 mei 18:00  De KNVB heeft bekend gemaakt dat vanaf 1 juni ook de jeugd van 13 t/m 18 jaar weer zonder 1,5 meter afstand mag voetballen en trainen (net als eerder al de kinderen t/m 12 jaar). Er geldt wel een voorbehoud: als er weer een grote piek komt in het aantal coronapatiënten, dan kan deze maatregel worden teruggedraaid.meer »

Corona: Tot 1 juni geen voetbal en complex gesloten

23 maart 21:45  Het kabinet heeft vandaag de maatregelen tegen het Coronavirus aangescherpt Tot 1 juni worden alle bijeenkomsten, ook met minder dan honderd mensen, verboden. meer »

Geen voetbal en kantine dicht tot 6 april

15 maart 22:30  De eerder aangekondigde maatregelen van het kabinet om de verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, zijn verlengd tot en met 6 april. Dat betekent ook dat er langer niet gevoetbald kan worden in alle Nederlandse voetbalcompetities.meer »

De Vriezenwijk tot nader order gesloten

12 maart 17:15  Na aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland heeft het bestuur van v.v. Heukelum alle activiteiten (wedstrijden, trainingen en overige activiteiten) tot nader order afgelastmeer »

Nieuw kassasysteem met PIN

10 december 13:45  Sinds kort is er in de kantine een nieuw kassasysteem geïnstalleerd. Hierdoor is het zowel in de keuken als aan de bar mogelijk om te pinnen.meer »

Nieuwe AED geplaatst

27 november 10:15  Sinds kort heeft v.v.Heukelum een nieuwe AED. De oude AED is vervangen nadat het onderhoudscontract met de leverancier was verstreken. Met behulp van een donatie uit het leefbaarheidsbudget van de gemeente West Betuwe kon de nieuwe AED worden aangeschaft.meer »

Zaterdag: Oktoberfest in de kantine

24 oktober 12:00  Komende zaterdag, na de wedstrijd Heukelum tegen Roda Boys, wordt in de kantine het grandioze Oktoberfest georganiseerd. Trek je lederhose of dirndljurk uit de kast en feest mee!meer »

26 oktober Oktoberfest in de kantine

8 oktober 11:00  Op zaterdag 26 oktober wordt in de kantine het grandioze Oktoberfest georganiseerd. Trek je lederhose of dirndljurk uit de kast en feest mee!meer »

Ga naar archief