Aangepaste opening kantine

4 december 2012 0:00

Marco van Honk

In verband met het afgelasten van alle wedstrijden, is de opening van de kantine komende zaterdag aangepast. De keuken is gesloten en de bar zal vanaf 12.00 uur open zijn..

Vanzelfsprekend is eenieder vanaf 12.00 uur van harte welkom om met elkaar te praten en stil te staan bij deze droeve gebeurtenis. "Over wat we moeten doen om dit te voorkomen, en aandacht hebben voor hetgeen gebeurd is", zoals directeur amateurvoetbal Anton Binnenmars verwoordde op de perconferentie van dinsdagmiddag.