Openingstijden kantine tijdens de zomerstop

29 juni 2017 0:00

Marco van Honk

Gedurende de zomerstop zal de kantine van v.v.Heukelum aangepast openingstijden hebben. De gewaardeerde vrijwilligers genieten zo af en toe van hun welverdiende vakantie! Het rooster in dit artikel geeft aan wanneer de bar wel en niet open zal zijn.

Gedurende de zomerstop zal de kantine van v.v.Heukelum open zijn om samen een drankje of borrel te drinken. Echter zijn we afhankelijk van al onze vrijwilligers die dit gezamenlijk mogelijk maken en ook zij genieten zo af en toe van hun welverdiende vakantie! Onderstaand rooster geeft aan wanneer de bar wel en niet open zal zijn, om misverstanden te voorkomen. Mocht je op één van de dagen dat de bar gesloten is wel een bardienst willen draaien kan dit uiteraard, je kan je dan melden bij Heleen Brouwer of Gwynne Dashorst.

Graag willen we hierbij al onze vrijwilligers bedanken voor alle inzet afgelopen seizoen en op naar een volgend top seizoen!
We zien jullie graag deze zomer in de kantine, tot dan!

De kantine commissie.

(wijziging in rooster voorbehouden)

Update: Zaterdag 15 juli zal de kantine van 12 tot 18 uur open zijn.

20170629 Zomerrooster kantine