Heukelum krijgt een stukje kunstgras!

19 maart 2013 0:00

Marco van Honk

Via de actie NLdoet heeft de voetbalvereniging zich ingescheven om de speeltuin op te knappen, het oranjefonds heeft hiervoor € 450,- beschikbaar gesteld. Met het geld uit de kantinefooienpot erbij konden wij een mooi stukje kunstgras neer leggen.

Op vrijdagmorgen 15 maart is er al druk zand geschept door Johan van Zee, Guus Schampaert ,Frank Kosterman en Sharon den Adel. Jenny den Adel heeft gezorgd voor een broodje tussen de middag.

In de middag kwam Sjoerd Willems om de onderlaag voor het kunstgras te leggen, Martin van der Vegt en Johan van Zee hebben hem hierbij geholpen. Helaas was het te nat en te koud om ook het kunstgras al te leggen. Zodra het weer het toelaat, wordt het afgemaakt. Er komen nog leuke nieuwe accessoires voor de kinderen en een net over de speeltuin, met dank aan Sharon den Adel, die de organisatie voor deze activiteit op zich genomen heeft.

Tevens bedanken wij de volgende sponsors:

• Ben van Roon - voor het zand
  • Frank Kosterman (Buxus) en Sjoerd Willems - aanleggen van het kunstgras en de bestrating
  • en alle overige vrijwilligers van de v.v. Heukelum die een steentje bij gedragen heeft!

20130315NLDoet