Supporters

Fansjaals en fanmutsen te koop

10 december 22:00  Vanaf heden zijn er via de website of in de kantine supportersartikelen te koop.meer »

DOS neemt afscheid van Jetty van der Kolk

7 november 16:30  Jetty van der Kolk heeft na 15 jaar afscheid genomen van supportersvereniging D.O.S. (Door Ondersteuning Sterk). Namens het bestuur heeft Bastiaan van Iperen haar bedankt en haar namens DOS en v.v.Heukelum een grote bos bloemen overhandigd.meer »

Supporters bij het WK wielrennen

17 oktober 0:00  Afgelopen september was er een groep Heukelummers aanwezig bij het WK wielrennen in het Oostenrijkse Innsbruck. Natuurlijk gingen de wielrenliefhebbers ook even op de foto met de enige echte v.v.Heukelum fansjaal.meer »

Heukelummers bezoeken Southend United

23 december 0:00  Onlangs brachten Joop Meijdam en Bastiaan van Iperen een bezoek aan één van de oudste profclubs van Engeland, Southend United. Southend United speelt in de League one (niveau 3) en is nog een echte traditionele Engelse club.meer »

Supporters v.v. Heukelum op Rock Werchter

21 juli 0:00  In het eerste weekend van juli hebben supporters van v.v. Heukelum genoten op het drassige festival Rock Werchter in Belgie. Natuurlijk kon de foto met sjaal niet ontbreken. Op vakantie? Ga met de supporterssjaal op de foto en stuur 'm naar [email protected]. meer »

Nog voor zaterdag een fansjaal scoren?

1 juni 0:00  Nog voor zaterdag zo'n fraaie v.v.Heukelum fansjaal scoren? Er zijn nog maar 10 stuks verkrijgbaar. Stuur een mail aan [email protected]. €12,50,- en OP=OP!meer »

Supporters bij WK schaatsen in Berlijn

31 maart 0:00  Sinds lange tijd weer foto's van v.v.Heukelum supporters met de fansjaal. Ditmaal bezocht een groep supporters het WK allround schaatsen wat op zaterdag 5 en zondag 6 maart in Berlijn plaatsvond.meer »

Supporters in Glasgow