DOS neemt afscheid van Jetty van der Kolk

7 november 2019 16:30

Marco van honk

Jetty van der Kolk heeft na 15 jaar afscheid genomen van supportersvereniging D.O.S. (Door Ondersteuning Sterk). Namens het bestuur heeft Bastiaan van Iperen haar bedankt en haar namens DOS en v.v.Heukelum een grote bos bloemen overhandigd.

Jetty heeft omstreeks 2004 als penningmeester van D.O.S. het stokje overgenomen van Griedo Bel, die destijds Wethouder werd. Sindsdien heeft ze in haar eentje het bestuur van de supportersvereniging bekleed.

"Het wordt steeds moeilijker te combineren met mijn eigen werk", aldus Jetty. Ze hoopt dat er nieuwe bestuursleden voor D.O.S. worden gevonden. "Hopelijk jongeren die meer betrokken zijn bij de voetbal en ook de spelers kennen."

Supportersvereniging Door Ondersteuning Sterk is opgericht op 24 maart 1984 en heeft als doel de vereniging te ondersteunen. Onder anderen wordt de jeugd jaarlijks voorzien van nieuwe wedstrijdballen en wordt de vereniging met diverse bijdragen gesteund.

Met het afscheid van Jetty van der Kolk is D.O.S. op zoek naar nieuwe bestuursleden. Kandidaten kunnen zich melden bij Bastiaan van Iperen of vul het formulier in om je aan te melden als vrijwilliger (klik hier).

Jetty van der Kolk
Bron: Bastiaan van Iperen