Heukelummers bezoeken Southend United

23 december 2016 0:00

Marco van Honk

Onlangs brachten Joop Meijdam en Bastiaan van Iperen een bezoek aan één van de oudste profclubs van Engeland, Southend United. Southend United speelt in de League one (niveau 3) en is nog een echte traditionele Engelse club.

20161223 Supporters bij Southend United 1

20161223 Supporters bij Southend United 7

Op vrijdag kregen Joop en Bastiaan een privé rondleiding door het stadion Roots Hall. De gids was al meer dan 60 jaar lid van de club en heeft alles laten zien in het stadion, alle ruimtes in het stadion mochten ze zien en de gids vertelde vol trots over de de geschiedenis van het stadion en en de club.

20161223 Supporters bij Southend United 4

20161223 Supporters bij Southend United 3

Zaterdag hebben zij de wedstrijd Southend United - Bradford City bezocht, deze wedstrijd werd gewonnen door Southend United met 3-0.

20161223 Supporters bij Southend United 2

Het was een prachtige ervaring om zo'n echt oud stadion te bezoeken met zo'n echte Engelse voetbalsfeer, uiteraard mocht de Heukelumsjaal bij dit bezoek niet ontbreken.

20161223 Supporters bij Southend United 5

20161223 Supporters bij Southend United 6