Interview met Fred de Groot en Max Borowski

15 april 20:15  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en ONI interim-hoofdtrainer Fred de Groot en keeper Max Borowski.meer »

Ricardo Papilaja bezig aan laatste maanden als speler

23 maart 12:00  Op Regio-voetbal.nl lazen we deze week een interview met Ricardo Papilaja.meer »

Interview met interim-trainer Fred de Groot

27 februari 23:30  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en OSS'20 interim-hoofdtrainer Fred de Groot.meer »

Interviews met Michiel den Hartog en Ton Delfgou

12 november 14:30  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en SCO middenvelder Machiel den Hartog en trainer Ton Delfgou.meer »

Interviews met Menno Dekker, Benjamin Meijdam en Jérôme Ceton

29 mei 11:30  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en Streefkerk doelpuntmaker Benjamin Meijdam, aanvaller Menno Dekker en trainer Jérôme Ceton.meer »

Benjamin Meijdam van Heukelum naar Sliedrecht: ‘Gevoel dat iedereen het me gunt’

18 maart 11:00  Deze week stond een interview met Benjamin Meijdam op regio-voetbal.nl. Hieronder het interview.meer »

Interview Emre Gulpinar, Max Borowski en Jérôme Ceton

18 september 17:30  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en LRC Leerdam verdediger Emre Gulpinar, keeper Max Borowski en trainer Jérôme Ceton.meer »

Voetbaljournaal: Menno Dekker bij Heukelum herenigt met Jerôme Ceton

24 augustus 22:15  Op VoetbalJournaal.com lezen we deze week een interview met Menno Dekker, dit seizoen nieuw in de selectie.meer »

Interview Joey Oudshoorn, Thomas van Iperen en Jérôme Ceton

5 juni 19:00  Marco van Honk interviewde na afloop van de wedstrijd tussen Heukelum en Wilhelmina'26 Joey Oudshoorn, Thomas van Iperen en trainer Jérôme Ceton.meer »

Bizar slot verrast Wilfried ‘Bony’ Prigge: met Heukelum de nacompetitie in

1 juni 21:45  Deze week stond een interview met Wilfried Prigge op regio-voetbal.nl. Hieronder het interview.meer »

Ga naar archief