VoetbalJournaal transfertalk met Ray Kant

17 september 2020 12:00

Op VoetbalJournaal.com lezen we deze week in de rubriek "Transfertalk" een interview met Ray Kant, over zijn overstap naar v.v.Heukelum.

We spreken in transfertalk met Ray Kant. De 29-jarige aanvaller maakt de overstap van Leerdam Sport naar v.v. Heukelum. Kant is toen hij 6 was begonnen met voetballen bij Leerdam Sport en heeft daar heel de jeugd doorlopen. Daarna heeft hij op zijn zestiende zijn debuut gemaakt voor het eerste elftal van Leerdam.

De reden van de overstap was simpel. ”Ik zocht een nieuwe uitdaging en ik wil mijn plezier weer terugkrijgen in het voetbal. Heukelum lijkt mij een hele fijne en gezellige club. Ik kijk met name uit naar de derde helft.”

v.v.Heukelum - Ray Kant

Als Kant terugkijkt op zijn periode bij Leerdam Sport is hij positief. ”Ik kijk terug op een periode met veel herinneringen. We hebben hoog gespeeld en dat was een super periode. Daar in tegen hebben we ook mindere periodes gehad, met name het dieptepunt degraderen naar de vierde klasse.”

Bij zijn nieuwe club heeft Ray niet hele hoge verwachtingen. ”Ik wil als eerste mijn plezier terug vinden in het voetballen. Buiten dat hoop ik op een zo hoog mogelijk resultaat voor mijzelf, het team en de club Heukelum. ”

Bij een korte vooruitblik zegt Ray het volgende: ”Ik wil de jongens beter leren kennen, maar ook persoonlijke doelen verbeteren. Ik verwacht dat het een hoog niveau is en daar ga ik zeker op anticiperen. Zo ben ik al aan het trainen, met name duurloop en conditie verbeteren.”

Bron: VoetbalJournaal.com