Mogelijkheden

Sponsoring is een onmisbaar 'instrument' geworden bij de sportverenigingen. Zo ook bij v.v.Heukelum waar de sponsoring een belangrijke financiële bron is geworden om haar doelstellingen te realiseren.

Sponsoring bij v.v.Heukelum is mogelijk op twee manieren:

• Pakketsponsoring, hierbij neem je voordelig meerdere sponsoringsmogelijkheden af;
  • Sponsoring per apart onderdeel.
Heb je interesse in sponsoring? Klik hier, geef je gegevens in en een lid van de sponsorcommissie zal contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

PAKKETSPONSORING

De pakketsponsoring bestaat uit het sponsoren van diverse onderdelen. Zo heb je het voordeel van reclame via meerdere opties en het voordelige van het pakket.

A. PAKKET A (looptijd minimaal 2 jaar)

• Reclamebord 3 meter langs het hoofdveld (eenmalige aanmaakkosten)
  • Vermelding slideshow kantine (narrowcasting)

B. PAKKET B (looptijd minimaal 2 jaar)

• Reclame bord 6 meter langs het hoofdveld (eenmalige aanmaakkosten)
  • Vermelding slideshow kantine (narrowcasting)

C. PAKKET C (looptijd minimaal 2 jaar)

• Reclamebord 9 meter langs het hoofdveld (eenmalige aanmaakkosten)

D. PAKKET D

• Inhoud in overleg met de sponsorcommissie

SPONSORING PER ONDERDEEL

De pakketten bestaan uit verschillende sponsor-onderdelen. Deze onderdelen kun je ook apart sponsoren.

KLEDINGSPONSORING

• Je steekt een bepaald team in nieuwe kleding, uiteraard voorzien van sponsornaam op borst en/of rug. Wedstrijdkleding en/of trainingspakken en/of tassen. Dit alles in overleg en samenspraak met onze sponsorcommissie, die goede contacten heeft met kledingleverancier tegen goede prijs en kwaliteit voorwaarden.

RECLAMEBORD

• plaats: rond het hoofdveld
  • huur per 3 meter, minimaal 2 jaar

WEDSTRIJDBAL

• sponsoring van een wedstrijdbal voor een team
  • mogelijk voor: 1e elftal of overige teams
  • je bedrijfsnaam wordt bij aanvang thuiswedstrijd aangekondigd (alleen bij 1e elftal)

BANNER VVHEUKELUM.NL

• bezoekers: ca. 12.000 per maand
  • advertentiebanner op de voorpagina met link naar je website
  • vermelding bij de sponsors

VLAG

• elke zaterdag aan vlaggenstok op sportcomplex

LICHTBAK

• lichtbak in de kantine

VRIENDEN VAN V.V.HEUKELUM

• naamsvermelding in de kantine op de 'vrienden van v.v.Heukelum' borden

Buiten deze sponsoruitingen is in principe alles bespreekbaar met onze sponsorcommissie. Wij proberen met je mee te denken naar de mogelijkheden.

Heb je interesse in sponsoring? Klik hier, geef je gegevens in en een lid van de sponsorcommissie zal contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken.