KOSTEN LIDMAATSCHAP (PER MAAND)
Pupil (5-12 jaar)   € 7,50
Junior (12-18 jaar)   € 9,50
Senior, spelend (18+ jaar)   € 15,00
Senior, rustend (18+ jaar)   € 5,00
Donateur   € 3,50 (minimum bedrag)

Spelende senioren leden dienen tevens rekening te houden met een inning voor wasgeld van €15,- per half seizoen.

Heeft je gezin weinig geld waardoor je kind niet kan sporten? De gemeente West Betuwe wil dat alle kinderen kunnen sporten. De gemeente betaalt daarom bijvoorbeeld contributie bij een vereniging, sportkleding of andere materialen. Klik hier voor meer informatie over het jeugdsportfonds van gemeente West Betuwe.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor minimaal één seizoen. Bij het lid worden gedurende een seizoen loopt het lidmaatschap tenminste tot het einde van dat seizoen. De contributie wordt maandelijks geïncasseerd. Bij een contributieachterstand van 3 maanden of meer mag u niet meer deelnemen aan wedstrijden.

Wil je lid worden? Klik dan hier.