WIL JE KOMEN VOETBALLEN? JE BENT VAN HARTE WELKOM!

Twijfel je of je wilt voetballen, of bij v.v.Heukelum wilt voetballen. We proberen je graag overtuigen. Je kunt, voordat je lid wordt,  eerst een aantal trainingen meedoen. Meldt je hiervoor aan via deze pagina. Iemand van v.v.Heukelum zal zo snel mogelijk contact met je opnemen en overleggen over de mogelijkheden om mee te trainen.

DE KOSTEN

Om lid te zijn van v.v.Heukelum, gebruik te maken van de facaliteiten en deel te namen aan wedstrijden en trainingen moet je contributie betalen. De hoogte van de contributie is afhankelijk van je leeftijd. Klik dan hier voor meer informatie over de contributie.

Begin je met voetballen, dan moet je rekening houden met kosten voor voetbalschoenen, scheenbeschermers en trainingskleding. Wedstrijdkleding (shirt, broek en kousen) wordt verzorgd door de club. Deze worden ook door de club gewassen. Aan spelende senioren wordt voor het wassen een halfjaarlijkse bijdrage gevraagd. Klik hier voor meer informatie.

Naast spelende leden heeft v.v.Heukelum ook rustende leden en donateurs. Rustende leden, zijn niet actief en nemen geen deel aan de trainingen en wedstrijden. Zij hebben echter, net als de spelende leden, een stemrecht in de vereniging tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Donateurs ondersteunen de vereniging met een maandelijkse bijdrage en hebben weder een actieve functie of stemrecht bij de vereniging.

GEEN GELD OM TE VOETBALLEN? WIJ HELPEN!

Heeft je gezin weinig geld waardoor je kind niet kan sporten? De gemeente West Betuwe wil dat alle kinderen kunnen sporten. De gemeente betaalt daarom bijvoorbeeld contributie bij een vereniging, sportkleding of andere materialen. Klik hier voor meer informatie over het jeugdsportfonds van gemeente West Betuwe.

LID WOREN

Wil je lid worden van v.v.Heukelum. Daar zijn we blij mee! Klik hier om het formulier in te vullen en om lid te worden.  Na het invullen zal de ledenadministratie contact met je opmnemen.

VRAGEN

Mocht je vragen hebben over het lidmaatschap bij v.v.Heukelum, neem dan contact op met de ledenadministratie, klik hier