Lid worden

Om lid te worden van v.v.Heukelum moet je het onderstaande inschrijfformulier invullen.

De gegevens die je ingeeft, worden doorgestuurd naar de ledenadministratie. De ledenadministratie zal het formulier verwerken en contact met je opnemen.

Als bevestiging krijg je een e-mail met de door jou ingegeven gegevens. Mocht er iets niet kloppen of je hebt een vraag, stuur dan een e-mail naar de ledenadministratie via e-mailadres [email protected].

Wil je het inschrijfformulier liever met pen invullen, klik hier om het inschrijfformulier (pdf) te downloaden.

Inschrijfformulier nieuw lid

Legitimatie is alleen verplicht als je 16 jaar of ouder bent.

Indien je de afgelopen 3 jaar lid bent geweest van een andere voetbalvereniging, dan wordt er een automatisch overschrijvingsproces gestart. Mocht je tevens lid willen blijven van je oude vereniging, dan moet je dit bij de ledenadministratie van die vereniging zelf aangeven.

In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG) zijn wij verplicht je te wijzen op onze privacyverklaring. Klik hier om de privacyverklaring in te zien.

Als je lid wordt van v.v.Heukelum wordt je tevens lid van de KNVB. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG) zijn wij verplicht je te wijzen op de privacyverklaring van de KNVB. Klik hier om de privacyverklaring van de KNVB in te zien.

Machtiging

Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan v.v.Heukelum om maandelijks van zijn/haar bankrekening de verontschuldigde contributie af te schrijven.

Een incasso kan pas plaatsvinden als je daar toestemming voor geeft. Deze toestemming geef je door bovenstaande gegevens in te vullen. Als je het niet eens bent met de afschrijving, heb je een maand de tijd om je bank opdracht te geven het bedrag terug te boeken. Je machtiging wordt automatisch beëindigd bij het stopzetten van je lidmaatschap. Het lidmaatschap kan alleen aan het einde van het seizoen worden beëindigd.

Bovengenoemde ingevulde gegevens worden gebruikt voor het innen van contributie en eventuele communicatie. Foto's die gemaakt zijn tijdens wedstrijden en evenementen zijn van journalistieke aard en kunnen op de site van de vereniging geplaatst worden.

* = verplicht