Heukelum 3 strikt bekende supporters

31 januari 2011 0:00

Marco van Honk

Heukelum 3 heeft onlangs via de website Teamlink.nl VIP kaarten gewonnen voor Vrienden van Amstel Live! Zondag 23 januari was het zover en natuurlijk werden een aantal BN'ers gestrikt om met de Heukelum sjaal op de foto te gaan.

Heukelum 3 maakt al weer een tijdje gebruik van Teamlink.nl als teamwebsite. Teamlink.nl wordt gesponsord door Amstel, en zodoende kon Heukelum 3 door het insturen van een teamfoto meedingen naar VIP kaarten voor Vrienden van Amstel Live!

Eind vorige maand kregen de heren bericht dat ze de winnaar waren geworden en op zondag 23 januari met z'n vijftienen als VIP's te gast mochten zijn bij het muziekevenement Vrienden van Amstel Live.

Nadat de heren van Heukelum 3 zich eerst hadden gemeld bij de VIP lounge, kregen ze een polsbandje om en gingen ze op de foto. Hierna werden ze begeleid naar de Snakepit (het vak vooraan bij het podium). In dit vak stond een eigen bar geplaatst en konden ze onder het genot van een gratis consumptie eerste rangs genieten van het concert.

Natuurlijk mocht ook de v.v.Heukelum sjaal niet ontbreken en hebben de heren menig BN'er (Guus Meeuwis & Xander, Van Velzen en Spike van Direct) gestrikt om met de sjaal op de foto te gaan. Het resultaatstaat hieronder . Het was een super concert en na afloop was iedereen voldaan. Taxi Soomer heeft het hele team na afloop weer veilig thuis gebracht.

20110123H3_AmstelLive

Heukelum 3, de Vrienden van Amstel Live.

20110123XanderGuus_vvH_sjaal

Xander de Buisonje en Guus Meeuwis