Openingstijden kantine tijdens de zomerstop

6 juli 2019 0:00

Marco van Honk

Gedurende de zomerstop zal de kantine van v.v.Heukelum aangepaste openingstijden hebben en een aantal zaterdagen gesloten zijn. Een aantal zaterdagen is sluiting nodig omdat er dan geen vrijwilligers zijn om de bar open te houden.

Gedurende de zomerstop zal de kantine van v.v.Heukelum aangepaste openingstijden hebben en een aantal zaterdagen zal de kantine gesloten zijn. De sluiting is nodig omdat dan vaste groep vrijwilligers genieten van hun welverdiende vakantie en er dan geen vrijwilligers zijn om de bar open te houden.

Vrijwilligers die zich alsnog geroepen voelen één of meerdere zaterdagen de bar te bemannen, kunnen zich melden bij Gwynne Dashorst, Yoerik van't Pad of Heleen Brouwer. Of een mailtje naar [email protected].

Onderstaand rooster geeft aan op welke zaterdagen de bar open zal zijn.

Graag willen we hierbij al onze vrijwilligers bedanken voor alle inzet afgelopen seizoen!

Datum Openingstijden Open/Gelsoten  Programma
zaterdag 6 juli