De Vriezenwijk tot nader order gesloten

12 maart 2020 17:15

het bestuur

Na aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland heeft het bestuur van v.v. Heukelum alle activiteiten (wedstrijden, trainingen en overige activiteiten) tot nader order afgelast

De KNVB heeft vandaag al het voetbal in Nederland afgelast, tot 1 april.

Vanuit de KNVB wordt verenigingen geadviseerd geen trainingen, oefenwedstrijden en andere bijeenkomsten te houden! Het bestuur van v.v.Heukelum heeft hierop besloten het complex tot nader order te sluiten.

Dat wil zeggen:
  • Tot 1 april worden er geen wedstrijden gespeeld!
  • Tot nader order zijn er geen trainingen, oefenwedstrijden of andere bijeenkomsten!
  • Tot nader order is het complex (dus ook de kantine) gesloten!

Het bestuur hoopt morgen met aanvullende informatie naar buiten te komen.

Voor meer informatie: https://www.knvb.nl/tag/coronavirus