Zaterdag 15 april Sponsordag

21 maart 2023 21:15

Lars van Honk

Allereerst willen wij alle sponsoren bedanken voor trouwe sponsoring & steun aan onze club v.v. Heukelum.

Op 15 april willen wij onze waardering hiervoor uiten doormiddel van een hapje en drankje tijdens de wedstrijd van ons vlaggenschip, v.v. Heukelum 1 tegen GJS 1.

Wij ontvangen graag al onze sponsoren om 13.45 uur op het sportpark "De Vriezenwijk", de wedstrijd van ons eerste elftal zal om 14.30 uur van start gaan.

Uiteraard hebben al onze sponsoren hier netjes een mail over ontvangen en zien we iedereen graag op 15 april!

Als er verder nog vragen zijn of u bent zichzelf vergeten aan te melden, hieronder nog even de contactgegevens waar u contact mee kan opnemen.

Lars van Honk & Henry Kramer
Tel: 06-51620445/06-51070471