Nieuw scorebord in gebruik genomen

29 januari 2022 14:45

Marco van Honk

Zaterdag werd het vernieuwde scorebord in gebruik genomen door sponsor Adrie Kleppe namens Europaplein Leerdam, sponsorcommissie-lid Henry Kramer en een aantal enthousiaste jeugdleden.

In 2000 schonk Adrie Kleppe namens Etos Kleppe al een fraai scorebord aan v.v. Heukelum en drie andere verenigingen in de regio. Zaterdag 16 september 2000 nam Adrie Kleppe het scorebord met toenmalig bestuurslid Rien den Adel in gebruik (zie foto hieronder).

Bijna 22 jaar later, kunnen we wel zeggen dat onze voetbalvereniging super zuinig is geweest op het scorebord. Afgelopen jaren haperde het bord regelmatig omdat de cijfers via een magneet-systeem werden bediend. De tijd was nu echt rijp om het bord te vervangen.

Adrie Kleppe van Europaplein Leerdam en ook sponsor van de jeugdopleiding van v.v. Heukelum werd bereid gevonden om opnieuw als sponsor op te treden bij de renovatie van het bord, nu volledig elektronisch.

Adrie Kleppe en Europaplein Leerdam (klik hier) bedankt! Samen Actief!

20220129_In_gbruikname_nieuw_scorebord_1.jpeg
Sponsor Adrie Kleppe en een aantal jeugdleden juigen bij 1-0.

20220129_In_gbruikname_nieuw_scorebord_3.jpeg
Henry Kramer en Adrie Kleppe nemen het scorebord officieel in gebruik.

Oude_doos_scorebord.jpgSeptember 2000, bestuurslid Rien den Adel en Ardie Kleppe nemen het eerste scorebord in gebruik.

20220129_In_gbruikname_nieuw_scorebord_2.jpeg