Webshop kledingleverancier

17 augustus 2022 20:30

Marco van Honk

Voor komend seizoen is v.v. Heukelum voor de clubkleding een samenwerking aangaan met de firma SD Sportswear.  SD Sportswear levert kleding van het merk Acerbis. Het is hierbij de bedoeling dat elk team binnen de club uniforme kleding gaat dragen. Hiervoor is een uniek custom-made tenue van Acerbis Sport voor v.v. Heukelum ontwikkeld. Deze nieuwe kleding zal naar verwachting in september worden doorgevoerd bij de teams.

SD Sportswear heeft voor de leden en supporters van v.v.Heukelum onlangs een webshop geopend waarop kleding, accessoires, ballen en materialen kunnen worden gekocht. De wedstrijdkleding van v.v. Heukelum is niet te bestellen, dit gaat via de club.

Klik hier -->> https://vvheukelum.sdteamsport.nl/

Bestel je kleding dan wordt in het bestelproces gevraagd of je een logo op je kleding wilt. Door "ja" te kiezen wordt automatisch het juiste v.v. Heukelum logo op je kleding gedrukt.