Maatregelen nog steeds van kracht

8 september 2021 21:30

Marco van Honk

Ondanks het feit dat veel mensen gevaccineerd zijn en de aandacht voor de coronamaatregelen flink is verslapt, zijn de maatregelen op ons complex nog steeds van kracht.

Alle teams zijn inmiddels gestart met trainen en afgelopen zaterdag was er ook weer een volledig programma. Bezoekers zijn weer welkom en de kantine is open. Maar de Covid maatregelen zijn nog steeds van kracht op de Vriezenwijk. Het bestuur roept iedereen op zoveel mogelijk zijn verantwoordig te nemen en de maatregelen na te leven.

Algemeen

Hieronder nogmaals de algemene richtlijnen. Je mag het complex niet betreden als je één of meer van de volgende verschijnselen vertoont:

• Verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn);
  • Hoesten;
  • Benauwdheid;
  • Verhoging of koorts;
  • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping);
  • Of als één van je huisgenoten koorts en/of benauwdheidsklachten heeft.
Verder:

• Pas hygiëne toe en was regelmatig je handen;
  • Houd 1,5 meter afstand tot personen van 18 jaar of ouder, alleen uitzondering tijdens het sporten;
  • Vermijd drukte;
  • Schud geen handen.

Bezoek

Bezoek je ons complex dan moet je 1,5 meter afstand houden tot anderen. Enige uitzondering op deze regel zijn de sporters in het veld.

Kantine

Het is mogelijk in de kantine je drankje te bestellen en op het terras te nuttigen. Wil je toch plaatsnemen in de kantine dan geldt de registratieplicht en moet je zitten.

Glaswerk verboden

Afgelopen wedstrijden is geconstateerd dat er bezoekers met glaswerk, vooral bierflesjes, langs de lijn stonden. De KNVB richtlijnen verbieden dit en op De Vriezenwijk is dan ook glaswerk langs de lijn ten strengste verboden!

> Klik hier voor de Covid richtlijnen