Controle op Coronatoegangsbewijs

20 september 2021 20:15

het bestuur

Vanaf 25 september gelden er nieuwe maatregelen om het Covid-19 virus te beteugelen. Anderhalve meter afstand houden is niet meer verplicht, maar wordt nog wel geadviseerd.

Sportkantines vallen onder regelingen voor de horeca. Dit betekent dat er geen maximum meer voor het aantal bezoekers in de kantine geldt.

Daar tegenover staat dat bezoekers vanaf 13 jaar die de kantine willen betreden een geldig coronatoegangsbewijs moeten kunnen tonen.

Het bestuur doet haar best om voor deze controle vrijwilligers te vinden. Deze mogen u naar uw coronatoegangsbewijs vragen en deze beoordelen.

Mochten we er niet in slagen voldoende vrijwilligers te vinden, dan kunnen bestuursleden steekproeven houden onder de aanwezige bezoekers.

We vertrouwen erop dat een ieder zijn verantwoordelijkheid neemt zodat we weer snel van deze maatregelen verlost worden.