Corona: Nieuwe maatregelen

16 november 2021 21:00

het bestuur

In de persconferentie van 12 november zijn er helaas weer beperkingen aangekondigd die de sport en de horeca treffen. De maatregelen gelden vanaf 13 november, 18.00 uur en zijn van kracht tot en met 4 december 2021.

v.v. Heukelum volgt bij het maken van het protocol de richtlijnen van de rijksoverheid en de adviezen van de KNVB.

De basisregels

• Testen bij klachten: blijf thuis en laat je testen bij de GGD. Ook als je al gevaccineerd bent.
  • Bij een positieve test: blijf thuis en vermijd contact met anderen, ook als zij gevaccineerd zijn.
  • 1,5 meter is een veilige afstand. Bescherm jezelf en anderen.
  • Schud geen handen.
  • Was vaak en goed je handen.
  • Hoest en nies in je elleboog.
  • Zorg voor voldoende frisse lucht en ventilatie in binnenruimtes.

Op het sportpark

• Publiek is niet toegestaan tijdens de trainingen en de (onderlinge) wedstrijden. Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders onderhoudsprofessionals, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders.
  • De ouders van de bezoekende verenigingen die de kinderen naar de wedstrijden vervoeren worden als onderdeel van de begeleiding gezien en mogen de wedstrijden wel bijwonen.
  • Voor de jongere leeftijdsgroepen (die hulp van ouders nodig hebben bij het omkleden) verzoeken wij u daarom om de kinderen bij voorkeur in wedstrijdtenue naar onze vereniging te laten komen. (afzetten “Kiss&Ride”)

Kleedkamers

De kleedkamers zijn toegangkelijk.  Voor 18 jaar of ouder geldt dat een Corona toegangsbewijs moet worden getoond alvorens de kleedruimten te betreden.

Kantine, keuken

Bezoekers ouder dan 18 jaar die de kantine willen betreden, moeten een Corona toegangsbewijs overleggen. Ook is een vaste zitplaats verplicht. Geadviseerd wordt om hierbij de 1,5 meter regel aan te houden.

Gezien het feit dat wij geen publiek mogen ontvangen bij de trainingen en de (onderlinge) wedstrijden zal de kantine op donderdagavond (tot en met 4 december) gesloten zijn.

Op zaterdagen zal de kantine geopend zijn van 13:00 uur tot uiterlijk 19:00 uur voor :
  • Bezoekende teams en hun begeleiding
  • Teams van v.v.Heukelum en hun begeleiding
  • Vrijwilligers die op dat moment een taak vervullen
  • Scheidsrechters
De keuken is tot 4 december gesloten.

Uitwedstrijden

Speel je een uitwedstrijd controleer dan de website van de desbetreffende vereniging, of raadpleeg de wedstrijdinformatie in de voetbal.nl app.

We verzoeken iedereen met respect met elkaar om te gaan en de gestelde richtlijnen na te leven.