Covid-19 maatregelen aangepast

1 oktober 2020 17:00

De afgelopen maandag aangescherpte maatregelen tegen het Covid-19 virus leiden ertoe dat het NOC*NSF en de KNVB de protocollen hebben aangepast met betrekking tot het verantwoord sporten.

De maatregelen met betrekking tot het bezoek van ons complex zijn aangepast. Klik hier voor alle maatregelen.

De belangrijkste wijzigingen voor ons complex op een rijtje:

• De kantine en het terras zijn tijdelijk gesloten.
  • Bij wedstrijden en trainingen van zowel senioren- als jeugdteams mogen geen toeschouwers (supporters, ouders, belangstellenden) aanwezig zijn.
  • Kaderleden, officials, vrijwilligers, coaches, medewerkers en journalisten die een rol hebben bij wedstrijden/trainingen mogen aanwezig zijn en worden niet gezien als publiek;
  • Bij bezoekende jeugdteams vallen de benodigde chauffeurs onder de teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd.

Bij uitwedstrijden van v.v.Heukelum-jeugdteams vallen de benodigde chauffeurs onder de teambegeleiding en vallen niet onder de regel voor toeschouwers. Rij-ouders mogen dus  blijven kijken naar de wedstrijd. Maar, de ontvangende verenigingen kunnen zelf een maximaal aantal begeleiders vaststellen om de regels goed te kunnen handhaven. Controleer dus altijd de maatregelen bij de vereniging die je gaat bezoeken!

Bron: Marco van Honk