20 jaar aan nieuws over onze vereniging gearchiveerd

10 januari 2022 21:30

Marco van Honk

Via Bastiaan van Iperen kregen we onlangs een privé-archief in handen van zijn oom, Sijmen van Iperen. Het archief behelst nieuws en berichten over onze voetbalvereniging over de periode 1984 tot en met 2003 verzameld in zes ringbandmappen.  20 jaar aan nieuws over onze vereniging uit clubkranten, programmaboekjes en kranten.

Sijmen van Iperen woonde in de Torenstraat op nummer 36 en overleed in 2011. Anders dan zijn broers, Bastiaan (lang keeper van DOS) en Goof (speler DOS en LRC) was Sijmen geen voetballer, hij was meer een verzamelaar van al het nieuws uit Heukelum. Hieronder ook nieuws van de v.v. Heukelum.  Na zijn overlijden is via de kinderen van Sijmen het archief bij neefje Bastiaan van Iperen terecht gekomen en is het gelukkig bewaard gebleven.

We zorgen dat de mappen een plek krijgen in het archief van v.v. Heukelum.

Heeft u ook historische informatie over v.v. Heukelum, laat het ons dan weten via [email protected]

Historische_kranten.jpg