Heukelum 3 niet bang voor paars behang

LRC 5

Ferry Meijdam (kopbal)
Assist: Bas Bel
Carlo van Santen (intikker)
Ferry Meijdam (intikker)
Assist: Bas Bel
Assist: Joeri Heeres
Ferry Meijdam (intikker)
Patrick van Eck (intikker)
Patrick van Eck (scrimmage)

11 december 2021 12:15

Sportpark De Vriezenwijk
Groeneweg 3
4161BJ
HEUKELUM

Na een intensieve warming-up van de heren van Heukelum 3, gaf de onomstreden leider Bas Bel de opstelling door. "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik wil heel graag winnen" luidde de woorden van onze leider.

1e helft: Beide die de achternaam Heeres dragen zorgden voor ophef. Onze enige echte Jelmer Heeres moest helaas vroegtijdig het veld verlaten, vervolgens kwam er een val van Joeri deze val was niks in vergelijking met de aardbeving in Groningen.

De 1-0  viel al vrij snel door een mooi aangesneden corner van Bas Bel op het hoofd van Ferry. Dit resulteerde in een overmacht aan kansen van Heukelum 3. Ferry die met snel voetenwerk de tegenstander passeerde zorgde voor een goede goede bal op Tsarlo, die koelbloedig de 2-0 intikte. Heukelum ging en klopte hard op de deur bij de defensie van LRC, waarin zelfs onze Stijn een gespleten pass door de defensie gaf, en wederom Ferry dit kansje gaf om af te maken.

Dominique die zijn eerste minuten maakte als middenvelder maakte indruk, veel energie wees uit tot een doelpunt van de debutant (4-0 voor Heukelum). Een mooie aanval deed zich voort aan de rechterflank, waarin Koen als eerste station betrokken was. Bas gaf de bal precies op maat voor, waar Ferry tekende voor zijn hattrick. Kort voor rust zorgde dezelfde Ferry voor een fenomeen, namelijk de "Patrick" het vier keer scoren in 1 match. Joeri besloot in deze situatie eens een magnifieke bal te geven, wat luidde tot een pracht van goal (Joeri doe die alsjeblieft wat vaker, we weten dat je het kan).

In de rust gaf Bas aan dat wij ons niet op een roze wolk konden begeven, gezien de stand op de ranglijst. Er moest dus meer gescoord worden. Patrick #Pater kwam in het veld en liet meteen met zijn postuur, kracht en inzicht zien dat hij in dienst van het team speelt. Door zijn inzicht kon Ferry, die gebrand was om ook in de tweede helft te scoren het laten gelden op het score bord. Nu ik het verslag na lees sta ik er perplex van welke score het is geworden. Pater die in de tweede helft inviel besloot de laatste drie goals voor zijn rekening te nemen, intikker op aangeven van Carlo en na een mooie actie van Ferry gaf ook Pater zijn visite kaartje af. De laatste goal van Pater gebeurde met een kopbal, waarin hij wederom een perfecte timing had in de lucht.

Jongens, kort voor de winterstop hebben wij onze ware aard kunnen laten zien. De wederopstanding van Heukelum 3 is gekomen. Volgende week is de laatste wedstrijd tegen het geplaagde Meteren. Veel lees plezier met het volgende verslag

Nu naar de uitreikingen van de week

Zaag: Jesse die met een enorme vaart op Joey Chiba in ging (knie blessure opgelopen).
Man of the match: Ferry, met genoeg doelpunten.
Pupil van de week: Raymon, na een uurtje voor de wedstrijd af zeggen.
Jarno van de week: Bas.