Activiteitenagenda

Activiteiten in deze categorie op 06 mei:

Legends day

Afscheid van een gouden generatie voetballers die ruim 30+ jaren op de voetbalvelden te bewonderen zijn geweest.

Helaas hield het dit jaar op om een representatieve groep bij elkaar te brengen om uit te komen voor Heukelum 5. Om deze generatie niet zomaar voorbij te laten gaan hebben we een Legends Day georganiseerd waarin deze toppers voor het laatst te bewonderen zijn in een afscheids wedstrijd tegen een regioteam oud gedienden wat zal bestaan uit oa Asperen, Leerdam sport, LRC, Vuren, Meerkerk en Arkel.

Deze bijzondere wedstrijd wordt gefloten door Roelof Luinge (klik hier) en na de wedstrijd is er een gezellige avond in de kantine verzorgd door Vinylfuifje

Na een hapje en drankje kan een ieder met de beentjes van de vloer op de disco klanken uit de 70/80 jaren.

Zaterdag 6 mei Sportpark De Vriezenwijk 14.30 uur:  Heukelum 5 - Regioteam

Wij hopen dan ook dat er veel mensen een leuke dag willen beleven en daarom nodigen wij alle mensen uit om er een heugelijke dag van te maken!
Tot 6 mei 2023

20230506_Legends_day.jpeg