Sinterklaas inkopen doen? Sponsor de club!

22 november 2019 9:45

Marco van Honk

Nog snel je sinterklaas inkopen doen? Doe de inkopen via OnzeClubwinkel en sponsor v.v.Heukelum met een aankooppercentage. Er zijn meer dan 400 webshops aangesloten, waaronder Bol.com, Coolblue, Bijenkorf, Mediamarkt, Booking.com en Thuisbezorgd.nl.

v.v.Heukelum doet mee met OnzeClubwinkel. Dit is een simpele en gratis manier voor onze leden en bezoekers om v.v.Heukelum te sponsoren.

Doe voortaan je aankopen via internet zoals je gewend bent, maar dan met één klik extra via onze OnzeClubwinkel pagina (klik hier) en je sponsort met iedere internetaankoop automatisch en ongemerkt onze club. Er komt niks bovenop het aankoopbedrag en het verplicht je tot niks. Bekende webshops die meedoen zijn onder andere Bol.com, Coolblue, Booking.com, Wehkamp , Media Markt en Thuisbezorgd.nl.

Het percentage dat van het aankoopbedrag uitgekeerd wordt verschilt per webshop en product(categorie). Een aankoop of boeking kan tussen de 1% en 8% per aankoop opleveren voor onze club! Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen.

Kijk dus snel op  OnzeClubwinkel pagina (klik hier), zoek je gewenste winkel, klik op het logo, doe je aankoop en begin direct met sparen!

Alvast bedankt voor je steun!