Supporters in Praag

17 november 2009 0:00

Marco van Honk

Heukelum supporters Ferry Meijdam, Frank van Honk en Ricardo van der Vegt zijn met school een week naar Praag geweest. In de hoofdstad van Tjechiƫ en de stad van Franz Kafka hebben de Heukelum supporters een wedstrijd van Sparta Praag bezocht. En natuurlijk een foto genomen met de Heukelum sjaal.

Heukelum supporters Ferry Meijdam, Frank van Honk en Ricardo van der Vegt zijn met school een week naar Praag geweest. In de hoofdstad van Tjechië en de stad van Franz Kafka (over school gesproken, ga naar WikipediaExterne link) hebben de Heukelum supporters een wedstrijd van Sparta Praag bezocht. En natuurlijk een foto genomen met de Heukelum sjaal.

Ferry Meijdam, Frank van Honk, Ricardo van der Vegt  in Praag

Ferry, Frank en Ricardo met Heukelum-sjaal bij de ingang van het stadion van Sparta Praag.