Supporters bij het WK wielrennen

5 oktober 2009 0:00

Marco van Honk

Vorig weekend (26 en 27 september) vond het WK wielrennen plaats in het Zwitserse Mendrisio. Een prachtig plaats gelegen tegen de Italiaanse grens. Natuurlijk was de v.v. Heukelum ook present, omdat er binnen onze club ook enkele fanatieke fietsliefhebbers zijn.

En dat moet dan ook worden vastgelegd met de v.v. Heukelum sweater voor de website.

In 2012 is het WK Wielrennen in Valkenburg en ook daar heeft de v.v. Heukelum een naam hoog te houden na de busreizen in 1979 en 1998. Het duurt nog even, maar daar zullen de supporters zeker aanwezig zijn.

Ton Filius, Fred de Groot en Marcel van Wijk vlak voor de finish in Mendrisio

Doorkomst van de wielrenners

Heukelumse supporters bij WK wielrennen in Mendrisio

Onder de supporters in Mendrisio was ook de hoofdsponsor van L.R.C. Leerdam, dhr. Hans Soomer, die in gezelschap was van nog een v.v. Heukelum supporter; Harrie Bel.