Supporters lopen Dam tot Damloop

24 september 2009 0:00

Marco van Honk

Heukelum supporters Dimitri Oudshoorn, Shin van de Weteringh en Kevin den Adel namen afgelopen zondag 20 september deel aan de Dam tot Damloop 2009, een hardloopwedstrijd door de IJ-tunnel tussen de 'Dammen' van Zaandam en Amsterdam. Zij waren drie van de zestigduizend deelnemers die ruim 17 kilometer hebben hardgelopen.

Heukelum supporters Dimitri Oudshoorn, Shin van de Weteringh en Kevin den Adel namen afgelopen zondag 20 september deel aan de Dam tot Damloop 2009, een hardloopwedstrijd door de IJ-tunnel tussen de 'Dammen' van Zaandam en Amsterdam. Zij waren drie van de zestigduizend deelnemers die ruim 17 kilometer hebben hardgelopen.

De heren zijn helaas net achter de Keniaanse Linet (50:39) en Moses Masai (45:16) geëindigd, maar hebben ook een hele mooie tijd neergezet!

Al met al een super prestatie, zo vinden de dames van de drie heren, en daarvoor willen ze graag de heren in het zonnetje zetten met een foto op de website.

De tijden heeft de redactie via internet achterhaald.

10 Engelse Mijl businessloop recreatie individueel (17614 finishers)

NaamFinishTijd
Kevin4942e1:25:10
Shin12824e1:40:06