Dames door naar finale beker

SC Gastel VR1

ST Unitas/GJS/Heukelum VR1

Groep 2 Halve-Finale Vrouwen A-cat Z1

30 maart 2024 12:00

A.C. Vermaas

Sportpark Blankershove
Schoolstraat 1
4751CN
OUD GASTEL

Afgelopen zaterdag stond de halve finale van de beker op het programma. SC Gastel, 2e klasse zondag, was de tegenstander.

De dames begonnen ietwat onwennig aan de wedstrijd en waren onder de indruk van het fysieke spel van SC Gastel. Naarmate de 1e helft vorderde, kregen de dames meer grip op de wedstrijd. Dit resulteerde in een 0-1 voorsprong van Riva. De dames vergaten zichzelf te belonen en uit te lopen naar een 0-3 voorsprong. Uiteindelijk kregen ze vlak voor rust een penalty mee, die Esther benutte (0-2). Dit was ook gelijk de rust- en eindstand.

Door deze eindstand hebben de dames zich geplaatst voor de bekerfinale op 9 mei!

De tegenstander voor deze wedstrijd is zondag eersteklasser OJC Rosmalen.