VR2 boekt 3-1 overwinning op Sleeuwijk VR2

Merwe Donk 56 A
4207XB
GORINCHEM

Afgelopen zaterdag speelde vrouwen 2 een thuiswedstrijd tegen Sleeuwijk VR2. Dit was weer de eerste wedstrijd sinds 25 november, dus het was toch weer even inkomen. Het begin was dan ook wat rommelig, maar toch wisten we op een 1-0 voorsprong te komen. Sleeuwijk liet het daar niet bij zitten en wist na een half uur met een mooi afstandsschot dan ook gelijk te maken, 1-1. Dit was tevens de ruststand.

Na de rust kwamen we goed uit de startblokken en wisten we snel de 2-1 te maken. Kort daarna werd er een overtreding gemaakt in de 16 en ging de bal op de stip. De strafschop werd benut, 3-1.

Een prima wedstrijd & gelukkig 3 punten! Dit werd later op de avond gezellig gevierd tijdens de apres-ski party in de kantine van GJS. Nu weer op naar volgende week, een vroege uitwedstrijd tegen ASH.

⚽️ 1-0 Maureen
⚽️ 2-1 Lisa