Oefenwedstrijd tegen IJFC gaat verloren

Heemradenlaan 13
3403NK
IJSSELSTEIN UT

Heukelum 1 speelde afgelopen woensdag een oefenwedstrijd in IJsselstein tegen 3e klasser IJFC. de eerste wedstrijd in 2024 ging met 3-1 verloren.

Een flink aantal spelers waren afwezig, namelijk: Menno Dekker, Lars van Honk, Sil Veltman, Maarten Pronk, Redouan Berghout en Thomas van Iperen. Toch maakten een 16-tal speler wel hun opwachting in deze oefenwedstrijd.

Al vroeg in de wedstrijd, na 12 minuten, scoorde Tim Schwebke 0-1. Dit was ook de ruststand. Na de rust kwam IJFC op gelijke hoogte, 1-1. Hierna kreeg Ricardo Papilja rood voorgeschoteld en moest hij het veld verlaten. IJFC kwam vervolgens met een schitterende goal op 2-1. De bal werd van zo'n 25 meter in de kruising geschoten. En met de 3-1 van IJFC werd tevens de eindstand bepaald.

De selectie geniet dit weekend van een lang weekend Dublin. Komende zaterdag, 20 januari, wordt de competitie hervat met een uitwedstrijd in Woudrichem. Aanvang 14.30 uur.

IJFC 1 - Heukelum 1   3-1   (0-1)
12.   0-1   Tim Schwebke
.   1-1   Onbekend
.   2-1   Onbekend
.   3-1   Onbekend

Spelers met speelminuten: Max Borowski, Darél Visser, Ricardo Papilajarode_kaart.gif, Yassine El Hanoudi, Yoerik van't Pad, Milan van de Werken, Michiel den Hartog, Joey Oudshoorn, Tim Schwebke, Jelle Looijen, Ronan Feunekes, Lou van Dalen, Loek van Zee, Siebrecht Kluitenberg, Stefan Nijhoff en Jeroen Borst.

Scheidsrechter: Onbekend.