Gelijkspel tegen ONI en als laatste de winterstop in

ONI 1

Tim Schwebke (kopbal)

12 december 2023 20:00

H.E. van Heusden

Sportpark 't Wiel
Wielstraat 29 A
5109TK
'S GRAVENMOER

Heukelum 1 speelde afgelopen dinsdag 12 december de inhaalwedstrijd tegen ONI. De wedstrijd in 's Gravenmoer werd eerder tweemaal afgelast vanwege de slechte gesteldheid van het veld.

Zonder de geschorste coach Ton Delfgou kwam Heukelum na een klein half uur spelen op achterstand, de thuisploeg scoorde vanuit een corner. Tien minuten later kwam Heukelum op gelijke hoogte toen Tim Schwebke zijn kopbal via een verdediger in de goal zag verdwijnen.

Na rust kwam ONI opnieuw op voorsprong, uit een vrije trap. En weer was het Heukelum wat terugkwam op gelijke hoogte. Nu was Michiel den Hartog de doelpuntenmaker voor Heukelum. En de koek was nog niet op, want met nog 10 minuten op de klok kwam ONI opnieuw op voorsprong 3-2. Een paar minuten later kwam Heukelum voor de derde keer op gelijke hoogte, nu scoorde Thomas van Iperen. In de laatste minuut raakte een inzet van Michiel den Hartog de paal, anders hadden drie punten meegegaan naar Heukelum.

Heukelum boekte het eerste gelijke spel van deze competitie en blijft hiermee op de laatste plaats, op doelsaldo. De ploeg en staf zullen komende winsterstop-maand een plan moeten bedenken met als doel van de degradatieplaatsen af te raken. In 2024 op 20 januari wordt de competitie hervat met een uitwedstrijd tegen Woudrichem.

ONI 1 - Heukelum 1   3-3   (1-1)
26.   1-0   Onbekend
36.   1-1   Tim Schwebke
63.   2-1   Onbekend
74.   2-2   Michiel den Hartog
79.   3-2   Onbekend
82.   3-3   Thomas van Iperen

Heukelum: Max Borowski, Loek van Zee, Lars van Honk, Lars van Hartog, Tim Schwebke, Menno Dekker (Darél Visser), Siebrecht Kluitenberg, Maarten Pronk (Thomas van Iperen), Ricardo Papilaja, Milan van de Werken (Stefan Nijhoff), Jelle LooijenGele kaart (Redouan Berghout).

ONI: Nout Hendrickx, Rick Fioole, Lars de Jong, Sjors BlomGele kaart, Scotty van Leeuwen (Raymond Timmermans), Julian van Pelt, Jens van Loon, Niels Fioole, Marc Ravensbergen, Sander Blom, Lars van de KletersteegGele kaart.

Scheidsrechter: Huib van Heusden.
Assistent-scheidsrechters: Piet van Iperen (Heukelum) en Willem Timmermans (ONI).

Toeschouwers: -.