Gelijk in oefenwedstrijd tegen HSSC'61

Hei- en Boeicopseweg 27
4126RD
HEI- EN BOEICOP

Heukelum heeft dinsdagavond in Hei- en Boeicop een oefenwedstrijd gespeeld tegen HSSC'61. Het werd een 3-3 gelijkspel.

Met liefst achttien spelers kwam Heukelum naar sportpark Het Plein in Hei- en Boeicop, waar Sil Veltman al vroeg in de wedstrijd Heukelum op een 0-1 voorsprong zette. In de eerste helft was het verder een gelijk opgaande wedstrijd.  Op slag van rust verzuimde Menno Dekker de Heukelumse voorsprong te verdubbelen toen hij in een duel met de keeper kwam en in de Heicopse sluitpost zijn meerdere moest erkennen.

Na rust zeven wissels aan Heukelumse zijde. HSSC'61 kwam via Dennis Bevelander al snel langszij toen Heukelum met teveel man voor de bal stond.  Via Maarten Pronk, die een aanval over links koelbloedig afrondde, kwam Heukelum weer op voorspong, 1-2.  na verkeerd wegwerken bracht Dennis Bevelander de stand opnieuw op gelijke hoogte.

Vlak voor tijd rondde Tim Schwebke een voorzet en een mooie aanval af met een doelpunt, 2-3.  Helaas kon Heukelum de voorsprong niet vasthouden want HSSC'61 kwam in blessuretijd weer op gelijke hoogte.  Eindstand 3-3.

Komende zaterdag speelt Heukelum 1 voor de competitie thuis tegen het onbekende DESK. uit Kaatsheuvel. De wedstrijd begint om 14.30 uur op De Vriezenwijk.

HSSC'61 1 - Heukelum 1   3-3   (0-1)
07.   0-1   Sil Veltman
55.   1-1   Dennis Bevelander
69.   1-2   Maarten Pronk
75.   2-2   Dennis Bevelander
88.   2-3   Tim Schwebke
92.   3-3   Job van Breugel

De volgende spelers kregen speelmnuten: Max Borowski, Sil Veltman, Menno Dekker, Stefan Nijhoff, Lou van Dalen, Michiel den Hartog, Redouan Berghout, Ricardo Papilaja, Tomas van Iperen, Tim Schwebke, Maarten Pronk, Loek van Zee, Siebrecht Kluitenberg, Ronan Feunekes, Milan van de Werken, Lars van Honk, Joey Oudshoorn en Yoerik van't Pad.