Heukelum 2 neemt de koppositie over

Groeneweg 3
4161BJ
HEUKELUM

De derde wedstrijd in 7 dagen tegen en de kans om de koppositie over te nemen trad Heukelum 2 aan in Heukelum tegen Peursum in een avond wedstrijd. Met een selectie van 15 man gingen we er weer vol tegen aan om niet de pannenkoeken caravan in te gaan.

In de openingsfase ging het op en neer maar had Peursum wel de overmaat met veel hoekschoppen maar was niet gevaarlijk. Heukelum creëerde zelf ook niks op een enkele kans na. Rusten met 0-0

De tweede helft begon met Redouan en Steffan in de ploeg gekomen en er kwam al wat meer leven in de brouwerij en nam Heukelum de overmaat. Peursum speelde enkel lange ballen waar de Heukelumse verdediging onder leiding van Peurol niet wakker van lag. Na een goede actie van Jeroen legde hij de bal breed op bassie die met een vervelende stuit schoot en de bal zo de verre hoek inschoot. Waar Peursum dacht te kunnen aanvallen kwam er veel ruimte en met de snelheid van Redouan uit een mooie counter kwam de 2-0 op het bord en werd Peursum niet meer gevaarlijk waardoor de punten opnieuw in Heukelum blijven.

Heukelum neemt de koppositie over in de 2de klasse met een wedstrijd minder gespeeld en zal zaterdag om 12.30 gaan aantreden tegen Meerkerk.