Dames 1: #PAK SCHAAL#

Achtersteweg 18
4194TK
METEREN

Vandaag zaterdag 21 Mei 2022 onze laatste wedstrijd voor dit seizoen. Met nog een wedstrijdje uit tegen MVV’58 te gaan wat eigenlijk allen nog maar voor de bühne was. We waren natuurlijk allang met ons hoofd bij het kampioensfeestje. Uiteindelijk wedstrijdje afgewerkt en met 0-8 in de pocket snel terug naar Heukelum om te douchen en om te kleden.

Het feest comité had voor prachtige kampioen shirts gezorgd die we uiteraard trots droegen. Om vast een bodempje te leggen nog even een gezamenlijke friet maaltijd genuttigd, uiteraard weer top verzorgd door onze kantine medewerkers. Vol ongeduld stond de chauffeur van “de platte kar” te wachten om ons in te laden en een fantastische rit door het dorp ( Stad ) te verzorgen. Kan wel zeggen dat dit voor ons een fantastisch mooie ervaring was om dit te mogen meemaken. Uiteraard waren er een aantal tussenstops te weten Eetcafe de Zwaan en Lokaal 21 om even het vloeibare aan te vullen.

Uiteindelijk werden we weer veilig afgeleverd op de Friezenwijk. Een mooie ontvangst met Fakkels , vuurwerk en enthousiaste supporters . Na uitgeladen te zijn werden we een voor een ontvangen in onze prachtige kantine door onze spreekstalmeester van dienst. Na het omhangen van de medaille en het overhandigen van een mooie bos bloemen was het moment eindelijk daar. Ria een van de oprichters van het dames voetbal in Heukelum gaf een prachtige welkom speech, en overhandigde onze team captain de welverdiende kampioen schaal. Dit was wel een momentje waar een aantal van ons het niet droog hielden. Ondersteund door de aanwezige DJ kon het feest echt losbarsten. O ja natuurlijk gedurende de avond nog even de begeleiding in de nok wat er traditioneel bij hoort. Uiteraard is het nog tot de late uurtjes erg gezellig geweest.

Rest mij alleen nog namens ons team iedereen te bedanken die ons dit seizoen voor en achter de schermen enorm hebben gesteund en verzorgd : Onze materiaalman, de mensen die er zorg voor hebben gedragen dat onze kleding elke wedstrijd weer fris en fruitig was, Onze scheidrechters die altijd maar weer voor ons waren, Onze verzorgers om de pijntjes te verhelpen, Onze wedstrijd secretaris die elke week weer het gezeur moest aanhoren. Alle mensen die ik vergeten ben sorry maar uiteindelijk alleen kunnen we niks.

DANKJEWEL vv Heukelum , jullie hebben ons een onvergetelijke dag bezorgd.

> Klik hier voor meer foto's (fotografie Laura Bor)