Oefenwedstrijd tegen Vuren omgezet in winst

Vuren 1

24 augustus 2019 14:30

B. van Iperen

Zaterdag stond de tweede oefenwedstrijd op het programma voor Heukelum 1. Op het hoofdveld van de Vriezenwijk was Vuren te gast.

Trainer Jerome Ceton speelde in tegenstelling tot vorige week, toen hij elk helft een ander elftal liet opdraven, met een kleinere selectie van vijftien spelers. Dit mede doordat ook Heukelum 2 in actie kwam. De Heukelumse reserves wonnen eerder op de dag met 4-2 van Stedoco 2.

De wedstrijd gaf met een sterker Heukelum een verwacht spelbeeld. Vuren kon niet anders dan in de wacht staan en gokken op de counter. Aan Heukelumse zijden moeten is het nog wennen, maar vonden de spelers elkaar weer wat makkelijker dan afgelopen zaterdag. Uiteindelijk werd het een 3-1 overwinning door doelpunten van Rick van Loo (2x) en Christan van der Meijdam. Een score die vele hoger had kunnen uitvallen.

Komende zaterdag 31 augustus staat de eerste bekerwedstrijd op het programma. Op de Vriezenwijk komt dan zondag 2e klasser VVIJ op bezoek. Let op de wedstrijd begint niet om 17:00 uur maar om 14:30 uur!

Heukelum 1 - Vuren 1   3-1   (1-0)

.   1-0   Rick van Loo
.   2-0   Rick van Loo
.   3-0   Christan van der Meijden
.   3-1   Onbekend

De volgende spelers kregen speelminuten: Yoerik van't Pad, Jeffrey van der Heijden, Joell Papilaja, Wilfried Prigge, Ömer Faruk Duman, Brennan Bieri, Lars van Honk, Benjamin Meijdam, Christan van der Meijden, Rick van Loo, Giomaro Sihasale, Milan van der Werken, Wouter van Wijk, Sil Velman en Mehmet Uysal.