Sijmen Molenaar overleden

20 februari 2024 22:15

Marco van Honk

Deze week ontvingen wij het bericht dat ons lid Sijmen Molenaar afgelopen zaterdag op 75-jarige leeftijd is overleden.

Molenaar was eind jaren zeventig speler van onze hoofdmacht en bereikte in 1978 met Heukelum de finale van de roemruchte Nieuwsblad Cup. Later was hij trouw bezoeker van de wedstrijden van Heukelum 1 en hanteerde hij tussen 2009 en 2012 regelmatig de vlag als assistent-scheidsrechter.

Er is gelegenheid om te condoleren op donderdag 22 februari van 19.00 tot 20.00 uur in het rouwcentrum aan de Tiendweg 118 in Leerdam.
Op vrijdag 23 februari zal in besloten kring afscheid worden genomen. Klik hier voor de rouwkaart.

Voor diegene die een bericht voor de familie willen achterlaten, dat kan digitaal op de gedenkpagina. Klik hier.

Wij wensen als v.v. Heukelum zijn vrouw, kinderen, familieleden, vrienden en kennissen veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

> Klik hier en laat een digitaal bericht achter voor Sijmen (https://www.memori.nl/gedenkplaats/sijmen-molenaar)

1978_ongeveer_v.v.Heukelum_-_2.jpg
1978 - Sijmen Molenaar achterste rij vierde van links.