Registreer een bezoek aan De Vriezenwijk

In verband met de Covid-19 maatregelen geldt er voor komende zaterdag 3 oktober vanaf 12 uur een reserveringsplicht. Wil je vanaf 12 uur De Vriezenwijk bezoeken dan dien je, als bezoeker vanaf 18 jaar, voor toegang tot het sportcomplex te registreren. Dit kan door het onderstaande formulier in te vullen, waarna je de bevestiging uitgeprint of op je mobiel bij de ingang van het complex moet tonen.

Kun je niet via internet registreren? Bij de ingang van het complex zijn voldoende formulieren beschikbaar om ter plekke in te vullen.

Wil je één of meer van de onderstaande wedstrijden bezoeken, dan dien je te reserveren zoals hiervoor beschreven.

• 14.30 Heukelum 35+1 - WNC 35+1
  • 14.30 Heukelum 2 - Meerkerk 2

Als bezoeker vanaf 18 jaar ben je van harte welkom, maar dien je voor toegang tot het sportcomplex te registreren.  Ben je jonger dan 18 jaar dan ben je natuurlijk ook welkom, maar hoef je niet te registreren.

Spelers en begeleiders van een team, die op De Vriezenwijk een wedstrijd spelen, hoeven niet te registreren zolang deze op het wedstrijdformulier zijn aangegeven. Vanzelfsprekend moeten ook zijn aan de Covid-19 richtlijnen voldoen.

Zonder registratie geen toegang! Er zal controle zijn!

Via onderstaand formulier kun je een reservering maken.

• Wij vragen je hiervoor je volledige naam, telefoonnummer en e-mailadres in te geven.
  • Één registratie per persoon.
  • Met je registratie, verklaar je dat je geen van de van de volgende verschijnselen vertoont: Verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn), hoesten, benauwdheid, verhoging of koorts, plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping), of als een van je huisgenoten koorts en/of benauwdheidsklachten heeft.
  • Heb je één of meer van de voorgaande verschijnselen wel, dan verzoeken wij je thuis te blijven.
  • Je krijgt een e-mail ter bevestiging. Deze e-mail moet je bij de ingang van het sportcomplex tonen (geprint of mobiel).
  • Wij verzoeken je het Covid-19 protocol door te nemen en je hieraan te houden. Het protocol kun je vinden op onze website. Klik hier voor het protocol voor een bezoek aan De Vriezenwijk. Klik hier voor het protocol voor een bezoek aan de kantine "het Aak van Berk Paviljoen".
  • Voor diegene die niet via internet kunnen registreren, zijn er bij de ingang van het complex formulieren beschikbaar om ter plekke in te vullen.
  • Je gegevens zullen na 14 dagen worden gewist.

Als er nog vragen zijn, dan kun je contact opnemen via [email protected]

Bedankt voor je medewerking!

Registreren zaterdag 26 september 2020

Dit formulier is niet meer actief