Ook de selectie begint weer, komende vrijdag

13 mei 2020 12:15

Marco van Honk

Ook de selectie gaat weer beginnen. Als alternatieve locatie is komende vrijdagavond het kunstgras van GJS in Gorinchem beschikbaar.

Met ingang van 11 mei jongstleden mogen ook de senioren leden weer trainen.  Nadat gisteren bekend is geworden dat de jeugd bij v.v. Asperen aan de slag gaat, zal de Heukelumse selectie komende vrijdag 15 mei bij GJS in Gorinchem trainen. Voorlopig eenmalig, maar mogelijk voor een langere periode.

Langs deze weg danken we GJS hartelijk voor de gastvrijheid.

Omdat de training in de gemeenten Gorinchem plaatsvindt, gelden de protocollen van die gemeente. Hiernaast is het belangrijk dat spelers, trainers en begeleiders zich aan het GJS-PROTOCOL houden en de aanwijzingen, daar waar ze gegeven worden, opvolgen.

Voor de selectie gelden de volgende tijden:

• 20:15 uur - Aankomst
  • 20.25-21.25 - Training
  • 21.30 - Vertrek

De banken voor de kantine van GJS is de verzamelplaats voor de wachtende groep. Op het moment dat de voorgaande groep het veld via de achterpoort verlaat, kan de wachtende groep het veld aan de voorzijde betreden.

Voor meer informatie, klik hier voor de website van GJS