Rabo ClubSupport, we doen weer mee

14 september 2020 15:00

Marco van Honk

Dit jaar doet v.v.Heukelum weer mee met de Rabobank ClubSupport, voorheen de Rabobank Clubkas Campagne. Leden van de Rabobank kunnen vanaf 5 oktober tot en met 25 oktober stemmen op hun favoriete club, die ze hiermee aan een bijdrage van de Rabobank Lek en Merwede kunnen helpen.

Ben je lid van de Rabobank, dan is jouw stem geld waard. Als lid bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Stem tussen 5 en 25 oktober op v.v.Heukelum!

De link om te stemmen wordt voor 5 oktober bekendgemaakt.

Nieuwe bar

v.v.Heukelum zal met de behaalde bijdrage de bar in de kantine vervangen. Door de Corona-crisis is de verbouwing een jaar uitgesteld. De werkruimte achter de bar is te krap en de koelinstallaties zijn aan het einde van hun levensduur. Met vrijwilligers gaan we de bar in de volgende zomerstop aanpakken.