Brafour schenkt banken

30 april 2020 21:00

Henry Kramer

Naast alle nieuws dat volledig gedomineerd wordt door Corona en de gevolgen ervan, is er ook weer eens leuk nieuws te melden. Nieuws op het gebied van sponsoring.

Onze sponsor firma Brafour, waar de familie van Edwin Bogerd de scepter zwaait, schenkt de voetbalvereniging drie op maat gemaakte bankjes. De bankjes zijn keurig voorzien van ons logo en gestoffeerd in de clubkleuren.

Voorzitter Jan de Groot nam de bankjes in ontvangst en volgens de regels werd dit met een elleboog beklonken.

We danken de firma Brafour voor deze mooie geste!

Wilt u ook maatwerk meubilering of akoestische oplossingen in uw interieur? Kijk op de website van Brafour: www.brafour.nl

Brafour sponsort v.v.Heukelum