Koornwaard toernooi groot succes

26 juni 2019 0:00

Marco van Honk

De eerste editie van het "De Koornwaard" bedrijventoernooi is een groot succes geworden. 14 teams streden, onder een stralende zon en op sportieve wijze, in 2 poules om de eindzege. Deze eindzege ging naar Frank Kosterman Hoverniers. Frank Kosterman mocht de beker, beschikbaar gesteld door de hoofdsponsor De Koornwaard, in ontvangst nemen.

Kosterman Hoverniers werd gevolgd door De Gouden Leeuw op de tweede plaats, Covebo op de derde plaats en B< van Houwelingen op de vierde plaats. Marantec BV won de sportiviteitsprijs.

Naast de verzorging van de inwendige mens was er een optreden van de Aalburgse Toppers en konden de aanweziogen volop genieten van een springkussen, stormbaan en grote waterglijbaan verzorgd door Covebo.

We danken de organisatie, vrijwilligers en sponsors voor deze dag!

20190624 Winnaar Kosterman

Het winnende team van Kosterman Hoverniers

20190624 Sportiviteit Matantec

Marantec BV won de sportiviteitsprijs